ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Paulus Alapítvány, mint Szolgáltató által üzemeltetett webáruház használatának feltételeit. A Paulus Alapítvány webáruházának böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a Paulus Alapítvány webáruházának használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért. Kérjük, csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen ÁSZF nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Paulus Alapítvány

A szolgáltató székhelye: 2049 Diósd, Hunyadi u. 8-9.

A szolgáltató levelezési címe: 2049 Diósd, Hunyadi tér 7.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:

Nyilvántartási száma: 13-01-0002245

Adószáma: 18696413-1-13

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Budapest Környéki Törvényszék

A tárhely-szolgáltató adatai: Arteries Studio Korlátolt Felelősségű Társaság,1138 Budapest, Váci út 175. Cégjegyzékszáma: 01-09-299564, Adószáma: 23854855-2-41

Telefonszám: +36-30/553-3911, Email cím: Képviseli: Németh Gábor ügyvezető.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésér a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. A regisztráció illetve vásárlás során a Felhasználó, amennyiben a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön

létre a Szolgáltató és a Felhasználó között. Amennyiben Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, nem veheti igénybe Szolgáltató szolgáltatásait, nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások, a termékek lényeges tulajdonságai

A Webáruház működtetése elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősül.

A Felhasználó a Webáruház aktuális termékkínálatában szereplő termékeket (nyomtatott könyvek, tananyagok, online kiadványok) (a továbbiakban: Termékek) rendelheti meg a www.webshop.paulus.hu weboldalon. A weboldalon a Szolgáltató feltünteti a termék nevét, árát, leírását, opcionálisan fényképet a termékről.

A közzétett árak ÁFÁ-s bruttó árak, amelyek nem tartalmazzák a házhozszállítás, illetve a csomagolás díját.

Akciós árú termékek esetén a Szolgáltató feltünteti a termék eredeti és akciós árát és ha van az akció feltételeit és időtartamát.

Amennyiben hibás ár kerül a Webáruház felületére (így különösen a nyilvánvalóan téves, így például a Termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1 Ft-os árak esetén), úgy a Szolgáltató nem köteles a Terméket hibás áron szállítani, hanem jogosult felajánlani a helyes áron történő szállítást. A helyes ár ismeretében, a helyes árról történő tudomásszerzéstől számítva 14 (tizennégy) napon belül, a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától. Amennyiben a Felhasználó vásárlási szándékától, vagy a vásárlástól nem kíván elállni, úgy

a Terméket a helyes áron meg is vásárolhatja.

A Szolgáltató rendszeresen frissíti a Webáruházban a Termékeket ábrázoló képeket, ugyanakkor azok egyedi jellegénél fogva előfordulhat, hogy azok kisebb eltéréseket mutatnak, amely eltérésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A termékek személyesen is megismerhetők, illetve megvásárolhatók a Szolgáltató levelezési címén, előre egyeztetett időpontban.

A rendelés menete:
A rendeléshez előzetes regisztráció nem szükséges. A megrendelni kívánt termék a termék adatlapján található „Kosárba teszem” gomb  kattintva választható ki. A kiválasztás utána termék listaszerűen a Kosárba kerül. A Kosárban a mennyiség módosítható, nullára állításával vagy a sor előtti x megnyomásával a termék kivehető a rendelésből. Több, azonos termék megrendelésekor (“Kosárba teszem” gomb megnyomása) az adott termék mennyisége növekszik a kosárban. A Felhasználó a megrendelni kívánt végleges darabszámot a termék neve és ára melletti „Mennyiség” rovatban tudja változtatni, átírni. Amennyiben az összes megrendelni kívánt termék kiválasztásra került, úgy a rendelés teljesítéséhez a személyes adatok megadása szükséges a Pénztárban. A csillaggal megjelölt adatok megadása kötelező. Ezek hiányában a megrendelést a Szolgáltatónak nem áll módjában teljesíteni. A szállítási név és cím adatok megadása csak abban az esetben szükséges, ha eltér a számlázási adatoktól. Szállítási adatok hiányában a rendelés minden

esetben a számlázási adatok alapján kerül kiszállításra. A számla kiállítása után a számlát módosítani a Szolgáltatónak nem áll módjában. A hibásan vagy hiányosan megadott adatokért felelősséget a Szolgáltató nem vállal. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a Felhasználó a megrendelését véglegesíti. A gomb kattintása után a megrendelés és a megadott adatok már nem módosíthatók.

Szolgáltató köteles a Felhasználó megrendelésének megérkezését Felhasználó felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A visszaigazolás automatikusan történik, Szolgáltató harmadik fél által okozott, vagy a Felhasználó számítástechnikai eszközén bekövetkezett hibákért felelősséggel nem tartozik. Az adásvételi szerződés létrejött ha a Felhasználó megrendelést küld a Szolgáltató oldalain, és

a Szolgáltató a megrendelést emailben visszaigazolja, ekkor adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató között. A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató azt elektronikus formában, automatikusan tárolja.

Kiszállítás, személyes átvétel

A szállítási határidők az egyes termékek rendelkezésre állásától függően változhatnak. A termékek kiszállítását a Szolgáltató futárcég vagy postai cég bevonásával, a vásárlóval egyeztetett időpontban, a megrendelés visszaigazolásától számított (a Szolgáltató nyitvatartási idejétől is függően) 5-7 munkanapon belül, egyes speciális termékek esetén 3-4 héten belül végzi. A Szolgáltató aktuális nyitvatartási idejét a weboldalon közzéteszi. A kiszállítási díjról a Szolgáltató a honlapján keresztül tájékoztatja a Felhasználót. A megrendelés leadásával a Felhasználó elismeri, hogy ezen díjakról tájékozódott és elfogadja azokat. Amennyiben a Felhasználó sürgős kiszállítást kér, vagy előre meghatározott napokon nem tudja átvenni megrendelését, köteles ezt jelezni a Szolgáltató felé. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól. A kiszállítást a Szolgáltató futárcég bevonásával végzi. A megrendelt termékek kiszállítása munkaidőben történik. A Felhasználó köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Fizetési módok

Fizetés online bankkártyás fizetéssel SimplePay segítségével vagy átutalásos számla alapján, banki átutalással történhet. Bankkártyával történő, sikeres fizetés és banki átutalásos fizetés kérése esetén a Paulus Alapítvány elektronikusan küldi el a számlát a Felhasználónak. Online bankkártyás fizetés esetén a kényelmes és biztonságos online fizetést az OTP Mobil Kft. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai a Paulus Alapítványhoz nem jutnak el.)

Amennyiben Vásárló a fizetési módok közül a banki átutalást választja, akkor minden esetben a Paulus Alapítvány által a címére megküldött, átutalásos számla alapján kell a megrendelés végösszegét utalni.

SimplePay: A SimplePay egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, aminek segítségével a felhasználó Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro vagy Amex bankkártyával fizethet online áruházunkban, akár regisztráció nélkül is. Lehetősége van SimplePay egyenlegről is kiegyenlíteni a termék árát. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő email címet. Ha a felhasználónak nincs bankkártyája, fizetéshez használhatja az előre feltöltött SimplePay egyenlegét, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud feltölteni, illetve amire ismerősei is tudnak pénzt küldeni. Ebben az esetben email cím és jelszó megadásával kezdeményezhető a fizetés.

A Felhasználó a fizetési módoknál, SimplePay esetén a „Bankkártyás fizetés SimplePay-en keresztül” lehetőségre kattintással véglegesíti megrendelését. A Megrendeléssel a Felhasználó hozzájárul, hogy a Szerződés teljesítése és annak figyelemmel kísérése érdekében a Szolgáltató továbbítsa a Megrendelt Termék kiszállítását végző vállalkozás felé  a Felhasználó nevét, a megjelölt szállítási címet, illetve a Megrendelés azonosítóját és összegét.

Adattovábbítási nyilatkozat

Vásárló tudomásul veszem, hogy a Paulus Alapítvány (2049 Diósd, Hunyadi u. 8-9.) adatkezelő által a webshop.paulus.hu  felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
Vásárló számlázási neve, címe, e-mail címe, mobilszáma, szállítási név, cím, mobilszám, a rendelés száma, dátuma, megrendelt termékek neve, mennyisége, ára, a szállítás díja, a megrendelés végösszege.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:

Felhasználói ÁFF

A szerződés létrejötte

A Szolgáltató visszaigazoló emailje a Megrendelés hatályos elfogadásának minősül, és szerződés jön létre a Megrendelt Termékek vonatkozásában a Felhasználó és a Szolgáltató között. A Szerződés alapján a Szolgáltató eladja a Megrendelt Termékeket a Felhasználónak, valamint azok elszállításáról is gondoskodik a Felhasználó által megjelölt szállítási címre. A Szerződés alapján a Felhasználó köteles a Megrendelt Termékeket átvenni, valamint a Megrendelt Termékek vételárát és szállítási költségét megfizetni. A jelen pontban foglalt kötelmek az adott szolgáltatás teljesítésével szűnnek meg.

A Szerződés távollevők között, magyar nyelven létrejött szerződésnek minősül, amely nem minősül írásba foglaltnak és nem kerül iktatásra.

Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, a megrendelt terméket visszaküldheti. A Felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó a terméket átveszi. Ha a Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi levelezési címre, illetve elektronikus címre: 2049 Diósd, Hunyadi u 8-9. . Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat mintát is. A felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Ha a Felhasználó eláll ettől a szerződéstől, Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód alkalmazásával visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. Felhasználó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül Szolgáltatónak visszaküldeni vagy átadni. Felhasználó határidőben teljesít, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. Felhasználó a terméket eredeti csomagolásban, felbontatlanul, sértetlen állapotban köteles visszaküldeni. A szállítás során bekövetkező károkért a fuvarozó céget terheli a felelősség. A termék visszaküldésének költségeit Felhasználó viseli.

Elállási nyilatkozat minta

(a szerződéstől való elállási jog gyakorlása esetén kitöltendő)

Címzett: Paulus Alapítvány (levelezési cím: 2049 Diósd, Hunyadi u. 8-9.)

Alulírott Felhasználó kijelentem, hogy elállási jogommal élek az alábbi termékek adásvételére irányuló

szerződés tekintetében: ………………………………………………………………..

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ……………………………………………………

A fogyasztó neve:………………………………………………………………………………..

A fogyasztó címe:……………………………………………………………………………….

A fogyasztó aláírása: ……………………………………………………………………………

Keltezés helye, ideje:…………………………………………………………………………….

__________________

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés

A Felhasználó bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Paulus

Alapítvány levelezési címén, nyitvatartási időben, előre egyeztetett időpontban. A Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

– a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját,

– a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,

– a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja.

  1. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Paulus Alapítvány levelezési

címére küldött levélben, vagy elektronikus levélben.

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

– a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját,

– a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Diósd, 2023. március 1.

ADATKEZELÉSI ÉS ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

A Paulus Alapítvány (a továbbiakban: Alapítvány), mint adatkezelő, kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak.


Tovább a szabályzatra